Followers

czwartek, 12 października 2017

Winter wishlist - SHEIN

ENG: I love warm clothes especially during the winter so today I prepared a winter wishlist with Shein my favorite online shop. I'm in love with the coats, vests and hats, but all items are gorgeous. Let me know what item do you like the most:)


__________________________________



PL: Kocham ciepłe ubrania szczególnie zimą, więc dzisiaj przygotowałam zimową wishlistę z Shein moim ulubionym sklepem internetowym. Jestem zakochana w płaszczach, kamizelkach i nakryciach głowy, ale wszystkie rzeczy są cudowne. Dajcie znać która rzecz podoba Wam się najbardziej:)














33 komentarze:

  1. Przeglądałam dziś sklep, dużo pojawiło się nowości ;) 26$, 13$, 38$, 18$, 21$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I Love your picks. Thank you for sharing.
    Have a beautiful week.

    Love, Esther
    https://lifestyle-tale.com/denim-jacket/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś, szczególnie podoba mi sie te futerko/płaszczyk ze wzorem panterki i żółty szalik. :D Poklikałam we wszystkie linki: 44, 45, 49, 26, 30, 38, 19, 18, 21, 38, 29, 38, 8, 15, 10, 12, 13, 13$

    Have a lovely day!
    Tsukiakari from murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 pierwsze kamizelki z drugiego rzędu mi się najbardziej podobają ☺
    Poklikałam
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cada vez mais essa loja tem peças mesmo lindas
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje, szczególnie podobają mi się swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne rzeczy, cudowne sweterki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczególnie podobają mi się futerka :) zresztą wszystkie rzeczy śliczne 😊 poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy :) poklikałam :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonały wybór, bardzo spodobał mi się panterkowy płaszczyk oraz ten, różowy za 45$ - oba się świetne i wydają się ciepłe :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ten pierwszy futrzak jest świetny <3 i beret też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko, wszystkie te rzeczy takie piękne, szczególnie te sweterki

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te rzeczy!
    Poklikane :* 44$ 45$ 49$ 26$ 30$ 38$ 19$ 18$ 21$ 38$ 29$ 38$ 8$ 15$ 10$ 13$ 14$ 13$

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great wishlist! Have a nice Sunday!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten burgundowy sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bezrękawniki, sweterki i narzutki to strzał w 10! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. I'm in love with the rose gold vest
    Chu,chu,
    Sara Meireles
    https://blogsarameireles.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie śliczne rzeczy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweter-z-napisem-sunday.html

    OdpowiedzUsuń