Followers

czwartek, 7 września 2017

Romwe Fall Wishlist

ENG: This is my firts autumn wishlist with Romwe. It's time to provide our closet with some warm clothes.  I focused on sweaters, cardigans, skirts, shoes and jackets. I hope you'll like my selection.


__________________________________


PL: To moja pierwsza jesienna wishlista ze sklepem Romwe. Czas zaopatrzyć naszą szafę w jakieś ciepłe ubrania. Skupiłam się głównie na swetrach, kardiganach, spódnicach, butach i kurtkach. Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój wybór.











26 komentarzy:

  1. Nossa que peças lindas ~
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rzeczy wybrałaś :) ja też już powoli kompletuję jesienną odzież:)a że jestem zmarluchem i wszystko musi być grube, żeby mi było ciepło, więc Twoje cardigany i sweterki są dla mnie super :) poklikane wszyściutko :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzeczy! ta spódniczka z haftem jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy! Ja ostatnio jestem zakochana w ramoneskach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknęłam w pierwszych 9 linków, powodzenia :) Podaję kilka cen - 45,99$, 34,99$, 42,99$, 26,99$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki u mnie w najnowszym poście ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Arrasou lista maravilhosa amei, obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the green coat!
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  8. O boże jaka cudowna ramoneska :*
    Buziaki :*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Really amazing wishlist! I glad to see so much products cuz I really love Romwe!
    Lovely post.

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym przygarnęła wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post and very nice selection!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczki i buty- marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudeńka :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/black-outfit.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice wishlist. I need a green jacket too. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne rzeczy 💞😍
    Ta czarna kurtka i buty mi się najbardziej podobają ☺
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  17. i especially love the metallic platform sneakers and the fur coat!

    regards
    dahi from strangeness-and-charms.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Are you need a dresses clavonna purple dresses kitchener waterloo kitchener area reviews for wedding guests,petite evening dresses, welcome to our online shop.http://www.clavonna.com

    OdpowiedzUsuń