Followers

poniedziałek, 31 lipca 2017

Striped shirt

ENG: I focused on two colors in my last outfit: blue and brown. The striped shirt and brown bag is my last purchase. White&gold band is also my new item. I ordered all of these things on Rosegal. What do you thing of this outfit?


_______________________________________


PL: W mojej ostatniej stylizacji skupiłam się na dwóch kolorach: niebieskim i brązowym. Pasiasta koszula i brązowa torebka to mój ostatni nabytek. Biało złota opaska jest również nowością. Wszystkie te rzeczy zamówiłam na Rosegal. Co sądzicie o tym zestawie?



Striped shirt/Pasiasta koszula - HERE/TUTAJ
Brown bag/Brązowa torebka - HERE/TUTAJ
Band/Opaska - HERE/TUTAJ
Denim skirt/Jeansowa spódnica - Mexx
Blue heels/Niebieskie szpilki - Atmosphere
Blue sunglasses/Niebieskie okulary - HERE/TUTAJ












45 komentarzy:

  1. I like your style! It's perfect look as usual)

    FashionnPasion

    OdpowiedzUsuń
  2. Que linda adorei o look
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bardzo kolor torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, bardzo ładnie wszystko zestawiłaś :) pomagam $8.39;4.60

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kolorystyka. Całość wygląda super :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. W weekend byłam do Ciebie bardzo podobnie ubrana :) Podoba mi się połączenie niebieskiego z brązem :) Ślicznie wyglądasz!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie wyglądasz:) wszystko mi się podoba koszula, spódnica, no i widzę, że opaski mamy identyczne;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby taki prosty, ale bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi sweetie! You look absolutely gorgeous!♡

    OdpowiedzUsuń
  10. I love all your outfit! Excellent choice, you look adorable
    ❤️❤️❤️
    Have a lovely day sweetie!
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie to ze sobą połaczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This outfit is so cool I love it.
    http://www.easys-tyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw, koszula i spódnica super, pięknie wyglądasz!:)
    klik: 8.39$, 4.60$:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja :) Mi w szafie brakuje takiej koszuli :D Buty cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. As usual great post) Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  16. You make stripes look good. Beautiful pictures!

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie tak niby zwyczajnie ale jednak z klasa super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny zestaw i ładniejsze tło ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. you are looking so beautiful..

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful outfit dear, you look so amazing. Lovely post! And so good photos too

    Visit me, Gothic

    OdpowiedzUsuń
  21. super cute!!! love the entire outfit!!
    http://sweetsweetwhisper.blogspot.ca/ <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw i z chęcią bym go ubrała ;) Mega torebka 9,53, torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Very classy and well put together, love the shoes.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne buty <3 Całość bardzo ładnie wygląda ;) Bardzo podoba mi się ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi, beautiful lady.
    I like your shoes!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się :) lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful outfit!
    http://beyoutiful.com.ua/?p=4011

    OdpowiedzUsuń
  28. What a lovely outfit!
    Have a nice evening

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana super zestaw:)

    Buziaki piękna:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post! Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne buty, lubie to połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Very attractive outfit dear

    Kisses

    OdpowiedzUsuń