Followers

niedziela, 9 lipca 2017

Flare dress ZAFUL.COM

ENG: I like this FLARE DRESS from ZAFUL. I'm in love with these pink floral details and chiffon fabric. The big silver earring are also new thing, beautiful and very elegant - I recommend it:)


_________________________________________________


PL: Bardzo lubię tą rozkloszowaną sukienkę od ZAFUL. Jestem zakochana w tych różowych kwiecistych detalach i szyfonowym materiale. Te duże, srebrne kolczyki są również nową rzeczą, piękne i bardzo eleganckie - polecam!:)



Flare floral dress/Rozkloszowana kwiecista sukienka - HERE/TUTAJ
Silver earrings/Srebrne kolczyki - HERE/TUTAJ
Pink bag/Różowa torebka - HERE/TUTAJ
Neon heels/Neonowe szpilki - Atmosphere












Want to be the more fancy in this summer? Just do it!
Discover our newest summer arrivals!
Surprise code: ZFEN



45 komentarzy:

  1. Wyglądasz przepięknie! Też chciałam zamówić tą sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ślicznie wyglądasz :) sukienka 👗 cudowna, zwróciłam uwagę na buciki super są :) kolczyki na stronie nie wyglądają na takie długie, ale są bardzo ładne :) poklikane $18.99;2.67;15.07

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post as usual! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka i cudowna w niej TY! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/elunopl-sklep-z-przyszoscia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka mnie oczarowała, jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka i szpileczki. Cudownie wyglądasz! Życzę miłego tygodnia. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your dress, thanks for sharing, you look stunning!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wzór ma ta sukienka ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Que linda adorei o look
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna, delikatna i bardzo kobieca sukienka! cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka! podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię wzór kwiatów :) Sukienka bardzo mi się podoba, ma fajny krój ;) Wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Yeyyy love your dress and pink shoes :)! I waiting my new post :)
    www.pembedunyamm.com

    OdpowiedzUsuń
  14. This is nice!!!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka ;) Dwa razy próbowałam ją zamówić ale była niby niedostępna 18,99 15,07 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieraz widziałam tę sukienkę na Zaful, ale jakoś nigdy się na nią nie zdecydowałam ;) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczna ta sukieneczka! I kolczyki mega ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Już widziałam tą sukienkę u kogoś na blogu i się zachwycałam. Teraz...ponownie się zachwycam! Cudowna kreacja!!! Pięknie wyglądasz!! :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna sukienka, ładny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. małżeństwo Ci służy wyglądasz kwitnąco:) sukienka jest przepiękna a Ty wyglądasz w niej delikatnie i dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow prześlicznie wyglądasz w tej sukience :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaful have gorgeous clothes and this dress are so pretty! :)
    Keep in love,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna jest :)
    dziś sama zamówiłam podobną :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  25. You look lovely! :)

    www.theinvisiblebutterfly.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna stylizacja! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak tylko zobaczyłam tę sukienkę u Ciebie na insta wiedziałam że to będzie mega stylówka:) No i jest! Super kiecka Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, you looks amazing!
    Dress is top!
    Have a lovely day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  29. Very nice and elegant look dear.

    Have a lovely day :-*

    OdpowiedzUsuń
  30. ta sukienka jest śliczna! bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  31. green dresses for weddings uk
    boutique dress shops south east england
    three qurater length dresses
    So many dresses waiting for your option,if you want to be a beautiful lady,david bridal mother of the bride please choose us http://www.jadegownshop.co.uk

    OdpowiedzUsuń