Followers

niedziela, 25 czerwca 2017

Embroidered blouse

ENG: As you can probably see I'm in love with embroidered clothes. This blouse is my favorite, the embroidery is really gorgeous and I like the details! I combined it with denim pants and white heels. Let me know what do you think of this look:)


_______________________________________________


PL: Jak pewnie już zauważyliście jestem zakochana w haftowanych ubraniach. Ta bluzka jest moją ulubioną, haft jest cudowny i uwielbiam jej detale. Połączyłam ją z jeansowymi spodniami i białymi szpilkami. Dajcie znać co sądzicie o tej stylizacji:)


Ruffles embroidered blouse/Zwiewna haftowana bluzka - HERE/TUTAJ
Denim pants/Jeansowe spodnie - Stradivarius
White bag/Biała torebka - Dresslink
White heels/Białe szpilki - nn








 






52 komentarze:

  1. Śliczna bluzeczka, śliczna Ty :) 24,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi dear! I like how you combined all the elements, it is a nice outfit!
    Smuackkk

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jestem miłośniczką haftów dlatego ta bluzeczka tak bardzo mi się podoba, że Ci ją skradnę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Que linda adorei o look
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się Tobie,że uwielbiasz hafty, bo wyglądasz w nich pięknie! Cały zestaw jest cudowny, a szpileczki chętnie bym widziała w swojej szafie. Życzę Ci miłego tygodnia. Buziaki (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks a lot :D

    super classy as usual. love it :D

    NEW FASHION POST | How to be FASHIONABLE in RELAXED looks!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam hafty, ostatnio mam coraz więcej rzeczy z tym motywem :D Bluzka cudowna, wyglądasz w niej obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfect look dear, as always :)
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna bluzka, hafty bardzo Ci pasują, pięknie wyglądasz!:)
    klik: 24.99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzka jest piękna :) uwielbiam te kwiatowe motywy :) zestawienie jej z dżinasmi było dobrym wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka piękna, za czymś takim właśnie się rozglądam, bo ta z mojego zdjęcia profilowego, niestety dawno wyrzucona:( tak ją wyeksploatowałam XD! Pozdrawiam!^^
    klik: $24,99

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde ta bluzeczka jest rewelacyjna :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna bluzka :) bardzo ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie mogę się przekonać do haftów. Podoba mi się za to połączenie kolorystyczne :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna bluzka :) Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie wyglądasz! Ta bluzeczka jest czarująca! :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka i torebka - no po prostu rewelacja <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka idealnie wygląda do tych spodni! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja bluzka jest wprost przepiękna oraz bardzo dziewczęca, bardzo podoba mi się jak wystylizowałaś ją z dżinsami :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. This type of blouses always look both casual and festive) Romantic and very sweet)
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna jest :) Też ją mam

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful top, dear! Have a great week! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Super look kochana:) Top jest świetny:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  25. Denim and embroidery go perfect together. Love it!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też jestem zakochana w tych haftowanych bluzeczkach u Ciebie <3
    Ta jest prześliczna i taka delikatna, cudo <3 Świetnie wyglądasz, fantastyczna torebka i buty.

    Buziaki Kochana :**
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzka kradnie mi w tym momencie serce, jest bardzo łądna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak pięknie wyglądasz! bardzo dobrze Ci w bieli!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely embroidered blouse dear.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepięknie !!! Pasuje Ci :) 24.99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta bluzka jest czarująca! Świetnie ją zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Amazing blouse! Thanks for sharing! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również jestem zakochana w ciuchach z haftem. Bardzo podoba mi się twoja bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta bluzka jest czarująca! Świetnie ją zestawiłaś :)
    homecoming dresses under 100

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna bluzeczka, cały zestaw super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna jest ta bluzka! :) klikam 24.99$ :)

    OdpowiedzUsuń