Followers

wtorek, 20 czerwca 2017

Denim shorts - ROMWE.COM

ENG: I didn't have any denim shorts on my closet. I found the first one on ROMWE. I've also ordered a beautiful blue bikini with tassels. You can see it below. 
Today's look is very simple. I'm wearing black blouse with cut out sleeves, denim shorts, black sandals and black bag.


_________________________________________________



PL: Jak dotąd nie miałam ani jednych jeansowych szortów w mojej szafie. Pierwsze znalazłam na ROMWE. Zamówiłam tam również piękne niebieskie bikini z frędzlami. Możecie je zobaczyć poniżej.
Dzisiejszy zestaw jest bardzo prosty. Mam na sobie czarną bluzkę z wyciętymi rekawami, jeansowe szorty, czarne sandały i czarną torebkę.


Black blouse/Czarna bluzka - HERE/TUTAJ
Denim shorts/Jeansowe spodenki - HERE/TUTAJ
Black bag/Czarna torebka - HERE/TUTAJ
Black sandals/Czarne sandały - Lubiebuty.pl
Blue bikini/Niebieskie bikini - HERE/TUTAJ














52 komentarze:

  1. great short :)
    www.pembedunyamm.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw, idealnie wyglądasz <3 Klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te szorty i bikini także! :D
    Poklikane :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ścięłaś włosy? ;) Ładnie Ci z taką grzywką na bok ;) Sandałki są cudne ;) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana:* na razie nic nie ścinałam :)

      Usuń
    2. O, a myślałam, że coś z nimi robiłaś ;) Jakoś tak inaczej wyglądają :D

      Usuń
  5. Gorgeous outfit dear, love the details on the top.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
  6. buty w tej stylizacji przebijają wszystko! tak drapieżnie z pazurem! świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post and very nice bikini
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny, estetyczny zestaw :) lubię takie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh que linda adorei o look
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie <3

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie wyglądasz:) bluzka jest genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great outfit and post!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz w tym zestawie ;) 10,99 13,99 33,99

    OdpowiedzUsuń
  14. Love ur shoes, u look pretty !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/06/a-happy-birthday-girl.html

    www.sapphireziva.com

    love, kanchan

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful look! Love the shirt <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Great shorts! They look good on you :)

    Sarah
    sarahjustinestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post,I love your blog!
    Please follow me back. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------- new post

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz idealną figurę, a spodenki EXTRA! :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie kochana jak zawsze. Super szorty i śliczna bluzka , buty, torebka ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak widzę nie tylko ja zakochałam się w spodenkach są cudowne. Tak się przyglądam i widzę bardzo ładne kreski robisz je sama od razu czy wspomagasz sobie np jakimiś przedmiotami?
    ZAPRASZAM PINAXI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana:* kreski robię sama, nie wspomagam się żadnymi przedmiotami:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Mam bardzo podobne szorty też z tego sklepu 😊 niestety aktualnie sie w nie nie mieszcze 😁 poklikałam 😊 super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam bardzo podobne szorty też z tego sklepu 😊 niestety aktualnie sie w nie nie mieszcze 😁 poklikałam 😊 super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze jeansowe szorty? Wow :D super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne codzienne zestawienie, podoba mi się

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi się Twoje szorty, są genialne :) Poza tym podoba mi się jak je połączyłaś :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. You look so stylish and trendy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna stylizacja :) Chętnie bym sobie kupiła podobne szorty :)
    poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  29. This is stunning look.
    http://societyfix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialna stylizacja. Ubrałabym się tak! <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Your look it's so amazing :) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  32. Boska bluzka i sandały <3
    strój fantastyczny !
    super wyglądasz kochana :)

    10,99$, 13,99$, 33,99$, 13,99$
    mogę prosić o to samo ? :) :* hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Szorty super (na te same od Romwe czekam, ale moje chyba listonosz zwędził, bo już od tygodnia są w Pl, a nie mogą do mnie dotrzeć;), bluzka też świetna i do tego Twoja figura - idealna!
    klik: 10.99$, 13.99$, 33.99$, 13.99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne buty i bluzka. Lubię tekie wiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Muito lindo o look!
    Parece ser bem confortável o short.

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    OdpowiedzUsuń
  36. Really great post! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta bluzeczka wpadła mi w oko! Całość prezentuję się mega! C:
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja zazwyczaj robię szorty ze swoich starych jeansów, ale w tym sezonie zamówiłam oryginalne robione - jeszcze nie dotarły i jestem ciekawa jak będą się prezentować. Twoje są świetne i w rewelacyjnej cenie (13.99), torebkę mam identyczną i jestem z niej bardzo zadowolona, jest bardzo solidnie wykonana i pasuje do wielu rzeczy, widzę, że jak na razie dalej trzyma swoją cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bluzeczka bardzo mi się podoba $10.99; 13.99; 13.99; 33.99 :)

    OdpowiedzUsuń