Followers

poniedziałek, 8 maja 2017

Womens denim dress - ZAFUL

ENG: I love denim clothes but I don't have any denim dress in my closet. I've found a beautiful denim dresses on ZAFUL online shop. My favorite is light blue overshirt dress and what is yours?


PL: Uwielbiam jeansowe rzeczy, ale niestety nie mam żadnej jeansowej sukienki w swojej szafie. Znalazłam piękne jeansowe sukienki na ZAFUL. Moją ulubioną jest jasno niebieska oversizowa koszulo-sukienka a Wasza?







ENG: There are also so many cute clothes for women like floral dresses. I picked the most beautiful dresses for summer in my opinion. Do you like my selection?


PL: Na stronie znajdziecie również mnóstwo uroczych ubrań dla kobiet jak np. kwiatowe sukienki. Wybrałam moim zdaniem najładniejsze sukienki na lato. Podoba Wam się mój wybór?


52 komentarze:

  1. Ja ostatnio mam ochotę na jakąś jeansową sukienkę w mojej garderobie. Już sobie nawet jedną upatrzyłam i teraz czekam aż mój rozmiar się pojawi :D
    Ta pierwsza sukienka w kwiaty bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like their denim dresses. I have one and it's lovely!
    http://olaita-blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ciuszki wybrałaś, ostatnio tak bardzo podobaja mi sie denim!

    OdpowiedzUsuń
  4. That floral mini dress is super pretty! Love the print :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ostatnim zdjęciu ta sukienka pośrodku jest piękna! Właśnie sie nad nią zastanawiałam i miałam zamawiać Ale w końcu wzięłam inną ! Ale następnym razem ja zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ich sukienki :) 19,99 39,99

    OdpowiedzUsuń
  7. amazing post :)
    love your blog!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. The second floral dress is amazing!

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hola!
    Me ha encantado todo, sobre todo los primeros vestidos.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. te sukienki w kwiatki są przepiękne;) poklikane;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ubrania wybrałaś, mi najbardziej w oko wpadła środkowa jeansowa sukienka oraz środkowa sukienka w kwiaty :) Informuję, że linki zostały odwiedzone :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. These denim dresses are so pretty, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. I haven't visited Zaful in a while. Cute denim dresses. I'm sure these would all look great on you.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Floral dresses are so amazing. Nice selection. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak bardzo chciałoby się lato na widok takich pięknych sukienek:)
    Ta szyfonowa jest boska (19,99):)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne rzeczy wybrałaś :) Mnie osobiście wpadła w oko sukienka środkowa 19,99$ :) Myślę o dżinsowej kurtce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pretty dresses :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely dresses, especially denim.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie śliczne, ale pierwsza i druga podobają mi się najbardziej:)
    klik: pierwsza wyprzedana, 39.99; 22.84; 16.99; 19.99; 19.99:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne sukienki! marzę o pogodzie, która umożliwi noszenie takich piękności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I like your ideas for shopping!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tylko gdzie ta wiosna :D heh
    Sukienki w kwiatki są urocze :)
    Oczywiście poklikałam :) 39.99 ; 22.84 ; 16.99 ; 19.99 ;19.99 ;

    OdpowiedzUsuń
  23. i like all the dresses :)))
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, how beautiful dresses ^_^ I like it all :)

    Moj mali kutak

    OdpowiedzUsuń
  25. I fall in love with the flower dress in the middle! ♥
    Keep in love,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna lista, bardzo podoba mi się jeansowa sukienka w stylu vintage 39,99 i letnie zwiewne sukienki po 19,99 i 16,99. Bardzo ciekawa jest ta musztardowa w kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  27. Denim dress is my favorite in this moment but like a flowers too
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing wishlist! I like this dresses!
    Kisses
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne sukienki :) a jak z rozmiarami na tej stronie? Zgadzają się z tym co jest podane w tabeli?

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się ta biała sukienka w róże :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudowna jest ta 2 sukienka w kwiatuszki, zakochałam się w niej!
    Świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Those dresses look really pretty :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  34. zaful has so lovely items,
    thanks for showing us your favorite dresses :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy! Podoba mi się 2 pierwszy rząd, i 2 drugi rząd ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely dresses that you picked! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Amazing selection!
    Have a nice week!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  38. Have a great week.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Super post ! Bardzo podoba mi się Twój wybór :) będę zaglądała tu częściej :)
    Pozdrawiam
    makelifesimpleandbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. The denim dresses are so pretty
    Great picks dear

    OdpowiedzUsuń
  41. Amazing blog dear and lovely post :)
    I'm now following you #1092, how about follow for follow? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń