Followers

poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Embroidered dress ~~~ZAFUL~~~

ENG: As you can see I love embroidered clothes. I saw that dress on many blogs and I also wanted to have it. It has a beautiful embroidered flowers and birds, I'm in love with that dress. You can order it on ZAFUL. I recommed it:)


_______________________________



PL: Jak pewnie zauważyliście uwielbiam haftowane ubrania. Widziałam tą sukienkę na wielu blogach i również bardzo chciałam ją mieć. Ma ona piękne haftowane kwiaty i ptaki, jestem w niej zakochana. Możecie ją zamówić na ZAFUL. Polecam:)


Embroidered dress/Haftowana sukienka - HERE/TUTAJ
Red earrings/Czerwone kolczyki - HERE/TUTAJ
Red bag/Czerwona torebka - Banggood
Black heels/Czarne szpilki - nn













85 komentarzy:

  1. Great outfit!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowna sukienka!!!
    Ostatnio na nia patrzylam, ale nie bylam przekonana czy nie bedzie mi za krotka (mam 178 cm wzrostu).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowna sukienka!!!
    Ostatnio na nia patrzylam, ale nie bylam przekonana czy nie bedzie mi za krotka (mam 178 cm wzrostu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 171 i jest w sam raz, wydaje mi się że na wyższe dziewczyny byłaby za krótka, bo przód ma dużo krótszy niż tył:)

      Usuń
  4. cudowna jest ta sukienka! pięknie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely dress from Zaful!
    It suits really good on you!

    Kathy's delight / Instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. jak już pisałam wyglądasz cudownie:) sukienka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka, też już ją gdzieś widziałam! Bosko wyglądasz <3
    kwiatki dodają uroku :D klik !

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka kochana, też ją mam i baaardzo lubię! świetnie ją zaprezentowałaś :*
    klik: $29.99

    OdpowiedzUsuń
  9. This dress is wonderful! So interesting, and this black color is great combination with these flowers! You look amazing!

    Gotičarka

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely embroidery dress dear. You look stunning in it.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
  11. Que linda adorei o look
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka piękna sukienka! Wyglądasz w niej obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, this dress is so charming and sweet) You look like a princess!

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the dress

    www.fancyfashioncastle.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta sukienka, widziałam ją już wiele razy i coraz bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana ale wyglądasz ślicznie:) ta sukienka jest świetna:) i cudownie komponuje sie z tym bukietem:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie,kobieco i modnie, cudownie wyglądasz! No ja jak pewnie wiesz nie jestem wielką zwolenniczką haftów, ale twoja sukienka jest wyjątkowo piękna i kolorystyka idealnie współgra! Zdjęcia z kwiatami jeszcze bardziej dawały uroku. Chyba powoli się przekonuje do haftów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Incredible embroided dress you are so romantic
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wyglądasz, też lubię haftowane ubrania - są niezwykle efektowne, klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Dear you look amazing! This dress is perfect! :)
    kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2017/04/grey-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  23. też ją uwielbiam jest super, tylko mogłaby być z innego materiału, a i moja miała metkę ZARY co mnie zaciekawiło :) klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 2 takie same i jedna jest z lepszego materiału:) i faktycznie ta metka z ZARY też mnie zaciekawiła:)

      Usuń
  24. Nie dziwie Ci się, że Ci sie podobała i że mialas chec ja miec! jest cudna :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna jest ta sukienka <3 Ślicznie ją zestawiłaś!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. I love details like this, it really makes dress stand out of the crowd.
    Looks beautiful with those heels, very stylish!

    xx

    d'star

    *d'star*

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka jest wspaniała! No i idealnie na tobie leży :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna jest ta sukienka i od dawna mnie kusi :) 29,99, a kolczyki chyba już wyprzedane :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Doskonala stylizacja z piekna sukienka w roli glownej :))) jestem kolejny raz pod wielkim wrazeniem,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka przepiękna i te róże śliczne! Wspaniale wyglądasz!:*
    klik: 29.99$ i kolczyki zaful:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna sukienka! Bardzo Ci pasuje :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Love your outfit dear, you look really cute, xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ach ta wiosna ! :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. mnie również bardzo podobała się tak sukienka :) świetnie w niej wyglądasz :) bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. The dress looks great on you!
    xoxo
    https://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  36. Aaa i znowu ta wspaniała sukienka!!!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  37. I think you always look good with any kind of outfit, seriously :)
    Most of all, I think embroidery is one of your favorite pieces, right? Because you always look this great with any embroidery shirt/ jacket/ even dress! Nice style!

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
  38. Such a pretty dress and you look gorgeous.
    My blog: RumelaTheShopaholic

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaka ta sukienka jest cudowna, bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I love this kind of dress!! And it look so pretty on you :3

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio hafty są w modzie :) Sukienka bardzo mi się podoba :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  42. sukienka cudna- wyglądasz w niej zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękna ta sukienka, ma taki nietuzinkowy krój i wspaniałe hafty, slicznie wyglądasz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. This outfit is really cute! I am always a bit sceptical about these sites like zaful or shein but your dress looks like it's good quality! Might place an order :)

    Have an awesome day :D xx

    Alexandra - www.ashionsymposium.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Precioso el vestido...te queda genial!
    Besos!))

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudownie jak zawsze kochana ♥
    Piękna sukienka, ślicznie w niej wyglądasz, prawdziwa słowianka ♥

    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz ślicznie jak zawsze :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  48. wow you look beautiful in this dress :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  49. what a great post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie Ci w takiej stylizacji :) Bardzo mi się podoba cały zestaw <3 !
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Pieknie Ci w tej sukience <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Hola!
    Precioso el look ♥
    Me ha encantado el bolso.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow! So beautiful dress!
    Have a good day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  54. Looks very interesting! Thanks for the post)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  55. Też chciałam się skusić na tą sukienkę ;-) pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  56. I love your look :) it's amazing kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  57. Love the colourful fashion wear, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystko idealnie do siebie dobrałaś kochana. :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. ehh.. gdybym miała takie nogi jak TY... :) Stylizacja super! Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  60. You look gorgeous in your Zaful Floral Embroidered Drop Waist Dress - so pretty! Those red roses also look pretty as does your lovely long hair and your makeup.

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Zakochałam się w tej sukience! Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń