Followers

wtorek, 14 marca 2017

Spring wishlist - ZAFUL

ENG: Spring is coming so today you can see my first spring wishlist with Zaful online shop. I really like this shop and I chose my favorite items below. Let me know what is your favorite:)

________________________________


PL: Wiosna się zbliża, dlatego dzisiaj możecie zobaczyć moją pierwszą wiosenną wishlistę ze sklepem Zaful. Bardzo lubię ten sklep i poniżej wybrałam moje ulubione rzeczy. Dajcie znać co podoba Wam się najbardziej:)








136 komentarzy:

  1. Dużo super rzeczy ;), poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Great selection dear, love the embroidery pieces.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się wszystko z tej listy, tą pierwszą sukienkę od prawej mam tylko w białym kolorze i jest moją ulubioną :) klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam w kolorze białym i ją uwielbiam:*

      Usuń
  4. Ja tez musze zrobic taka liste :))) zielona kurtka i denimowa koszula jest super :))) juz sa na mojej liscie :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy, szczególnie urzekła mnie druga sukienka ;) kilknęłam w kilka linków :*

    OdpowiedzUsuń
  6. I love everthing !! Great selection :D

    Have a nice day
    https://ourstyle-blog.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  7. these flowers everywhere looks inspiring)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love so much your wishlist!! Is an awesome selection!! <3
    xx
    www.rockmyboots.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Actually I am eyeing on the lace up skirt, it's totally adorable and the suede material though , can't resist! Nice choice! :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
  10. You picked out some amazing items. The skirts are so cute. I got the army green jacket too.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Very beautiful jacket, embroidery ♥
    I followed links to the store
    Http://www.mosaictrends.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Those embroidered details are just beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the first dress, so gorgeous x

    OdpowiedzUsuń
  14. lovely wishlist!
    i like this style :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/2017/03/kawaii-box-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks a lot :D

    amazing wishlist my friend :D I'm in love with coats and bags :D

    NEW REVIEW POST | I’ve Tested H&M BB Cream.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  16. мне сумка очень понравилась ))

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. The embroidered clothing are very pretty. Nice collection!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne rzeczy :)) sukienki czarne z wyszywankami najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful embroidered stuff!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: PFW STREET STYLE MARCH 2017 III

    OdpowiedzUsuń
  20. I'm in love with the bags!

    https://jusajublog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega te wszystkie hafty wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne rzeczy, czarna sukienka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. In love with the embroidered pieces!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  24. Really nice wishlist.
    I like most of the beautiful things.
    Best wishes Sassi

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham ten sklep <3 A na czarną torebkę z dołu właśnie oczekuje! Poklikane :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. no, no, ale mnie rozgrzałaś tymi propozycjami ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. I like your wishlist 😊
    deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. perfect!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna jest ta czarna sukienka z haftowanymi różami *.*

    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super rzeczy! ;) Widzę, że mocno eksponujesz motyw kwiatowy, fajnie ;)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie ;)
    http://morebeautifullife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. I like this list 😊
    deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  32. I love the first dress!
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  33. The black dresses are gorgeous :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  34. Wybrałaś świetne rzeczy, też bardzo lubię motyw haftu na ubraniach, kliknęłam w czarną bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. So many great pieces, many floral and embroideries, love it =)

    Fashion and Cookies - fashion & beauty blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię ten sklep - wybrałaś piękne rzeczy- mi szczególnie przypadła do gustu suknia ta sukienka za 46,99 złotych Tea Length Embroidered Mesh Dress - Black

    OdpowiedzUsuń
  37. Cute selection! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  38. great post

    http://0chiclife0.blogspot.ba/ follow for follow

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne rzeczy pokazałaś <3 Klikłam!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń
  40. i love the jean jacket!

    x
    dahi

    p.s. win products from CHANEL and JORD until the 18th of march! http://www.strangeness-and-charms.com/2017/03/shooting-giveaway-celebrate-strangeness.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Love everthing
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  42. wonderful spring wish list! I'm very happy because the spring has finally arrived.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  43. Just in time as I am looking for embroidered pieces, love your post!

    www.busyandfab.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Such a great wish list... I absolutely love everything!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    Instagram @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  45. Thanks a lot :D

    I really waaaant burgundy bag *.*

    NEW GET THE LOOK POST | First Call: Spring Mood Board.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Nice wishlist. Loves dear.

    www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow I like your page! So fashionable stuff just entering!! So coll dear
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: PFW STREET STYLE MARCH 2017 III

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna wishlista, poklikałam troszkę ;D Czy mozesz też kliknąć u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  49. Fantastic Zaful choice
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  50. o jaaa - mega super wszystkie! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Love this so much!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  52. 3 sukienka jest cudowna ;) W moim guście ;))

    OdpowiedzUsuń
  53. I love all of these, you have such great taste! I love the embroidery, I bought a dress with that design on.

    Amy;
    My Latest Post

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystko z tej listy chętnie bym przygarnęła (oprócz szarej sznurowanej spódnicy, bo taką już mam;)
    śliczne rzeczy:)
    klik: 46.99; 21.49; zaful; 23.99; 21.49; 24.99; 41.99; 39.99; 44.99; 25.99, itd:)

    OdpowiedzUsuń
  55. I love all of these. I love the embroidery.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  56. great bags!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  57. Udanego wieczoru, moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  58. great selección!!!have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  59. Great things, love the red velvet jacket! :)


    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten czerwony plecaczek jest swietny ale bardzo malutki:) A co do welurowej ramoneski to juz do mnie jedzie:)


    Buziaki kochana:*

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  61. Loving these embroidered jeans! http://marciabcreative.blogspot.ca/2017/03/varadero-cuba.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Great picks dear
    I love that lace dress,it looks awesome

    OdpowiedzUsuń
  63. Everything stylish! Great collection!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  64. me gusta todo y es que zaful me encanta, de hecho hoy hablo sobre mis jeans de zaful

    OdpowiedzUsuń
  65. Motyw kwiatów bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Thanks a lot :D

    perfect wishlist as usual :D

    NEW OUTFIT POST | OMG SURREAL :O 1 MILLION VIEWS.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  67. świetne propozycje, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Wybrałaś rzeczy w moim guście :) Strasznie podoba mi się ta trzecia sukienka :)
    Poklikałam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  69. Kochana wszystko z haftami wymiata!! Dla mnie to gorący trend<3<3
    Poklikane:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Najbardziej podoba mi się sukienka 2 i 3 :) Inne rzeczy też są ładne... Ale Sukienka nr 3 jest boska... Mam podobną białą- i może dlatego mam do niej sentyment :D

    OdpowiedzUsuń
  71. These are very cute, especially the burgundy backpack!

    xo
    http://www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  72. trzecia sukienka <3 poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  73. ale cuda wybrałaś, zupełnie w moim guście :) poklikane! <3

    OdpowiedzUsuń
  74. Thanks a lot :D

    have an amazing weekend <3

    NEW BRANDING POST | Enjoy Portugal with LifeCooler.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Same świetne rzeczy! ♥
    PS. Poklikałam i poproszę o to samo u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Druga sukienka jest genialna :D Właśnie sobie szukam bluzki tego typu :D
    A jeśli chodzi o zaful mają najpiękniejsze stroje kąpielowe <3
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  77. Great post. :)

    Visit my blog. :)

    http://littledreamer30.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  78. great post- I like so much the first dress :-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Druga sukieneczka jak dla mnie cudeńko! Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  80. I really love the embroidered trend! Thanks for sharing! :)

    Jenn
    The Pink Lemonade Girl
    YouTube
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  81. Oh very cute wishlist!
    I love it the dresses
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Poklikane! :) Niektóre ciuchy naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  83. cudowne ciuszki! uwielbiam hafty<3

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne są te ubrania, haft zdecydowanie rządzi :)


    Pozdrawiam, www.this-iss-it.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo lubię sklep Zaful! Jeszcze nigdy się na nim nie zawiodłam :) Śliczne rzeczy wybrałaś do przedstawienia i we wszystkie linki kliknęłam: $ +46,99 $ 21,49 $ 23.99 $ 21,49 $ 24.99 $ 41.99 $ 39.99 $ 44.99 $ 25.99 $ 30,99 $ 19.99 $ 29,99 $ 31.99 $ 27,49 21.99 $ 33.99 :))

    PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  86. Love Zaful, very perfect selection. I like everything!
    Kiss
    Luna
    http://www.fashionsnobber.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetne ramoneski ! Zapowiada się kolorowa i ciekawa wiosna :)

    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Kwiaty i hafty. Zakochałam się w tych ciuszkach!

    OdpowiedzUsuń
  89. Udanego wieczoru, moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo fajne ciuszki! :) poklikane! :)

    OdpowiedzUsuń
  91. piękne rzeczy ♥ czekam właśnie na tą welurową ramoneskę :D

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  92. szczerze powiedziawszy, to wszystko mi się z tej listy podoba :) poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. beautiful <3
    kiss <3
    dblogu.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  94. Dziękuję za odwiedziny- życzę Ci udanego weekendu i czekam na kolejną outfitowa propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Piękne rzeczy, szczególnie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń