Followers

piątek, 30 września 2016

~~~UV Gel Polishes Collection~~~ Kolekcja lakierów hybrydowych

Dzisiaj coś na temat paznokci, czyli moja mała kolekcja lakierów hybrydowych. Większość z nich to lakiery z Semilaca, aczkolwiek posiadam w swojej kolekcji 5 tańszych lakierów. 
Są to kolory: miętowy, baby blue, beżowy, biały i czarny. Kolor miętowy miałam na paznokciach około 3 tyg. i trzymał się idealnie. Obecnie już 2 tydzień noszę odcień beżowy (możecie zobaczyć go TUTAJ). Jakość tych lakierów jest genialna i jeśli będę mieć okazje zamówię sobie jeszcze inne kolorki.
Jeśli chodzi o akcesoria to posiadam pędzelki do zdobień i przyrządy to robienia kropeczek. 
Lakiery hybrydowe to niesamowita wygoda i nie wyobrażam sobie już noszenia zwykłego lakieru, który ciągle odpryskuje. Jeśli nie możecie się zdecydować to szczerze Wam polecam:)

Beige UV Gel Polish/Beżowy lakier 009TUTAJ/HERE
Mint UV Gel Polish/Miętowy lakier 025TUTAJ/HERE
Baby blue UV Gel Polish/Niebieski lakier 053TUTAJ/HERE
White UV Gel Polish/Biały lakier 120TUTAJ/HERE
Black UV Gel Polish/Czarny lakier 228TUTAJ/HERE
Dotting pens/Przyrządy do kropeczek - TUTAJ/HERE
Brushes/Pędzelki - TUTAJ/HERE







46 komentarzy:

  1. Świetna kolekcja! :) Może kiedyś pokażesz jakiś tutorial paznokciowy? :D
    Poklikane :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful colors :)
    www.ebrushka.net

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabulous accessories. They will be useful.
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miętowy śliczny, uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzbierałas cudowna kolekcje :O <3
    Klikniesz u mnie w linki? Bardzo mi tym pomożesz :/

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely post dear!Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ja też uwielbiam paznokcie. Semilac jest fajny i ma ogromny wybór kolorów, ja jeszcze Gelish Harmony używam i Indigo!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne, kochana wszystkie linki Banggood poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki,to teraz czekamy na efekty malowania:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola!
    Un kit bastante completo para pintarnos las uñas, super chulo.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też już od jakiegoś czasu przeszłam na hybrydy to jest super sprawa. Ja jakoś za semilcakiem nie przepadam, chyba mam jeden kolor ale szybko mi odpadł. Ja testuje różne firmy i jak na razie trafiłam na dobre lakiery, trzymają się śmiało 3 tyg :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Such a lovely post!!
    You have nice blog Love it!
    have a great weekend!
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolorki, nie mogę się zdecydować który najlepszy :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Good post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  15. interesująca kolekcja :) poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę, że też zaczęłaś działać z hybrydami:) super !:) lakiery semilac najlepsze:) jak będziesz miała jakieś fajne kolorki to mi podeślij nr:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice colors :)

    www.sophias-fashion.de

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastic collection

    http://retromaggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Great stuff :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely collection!
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  21. Hybrydy są niezastąpione - aktualnie właśnie zaczynam swoją przygodę z ich udziałem! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też noszę hybrydy, bo normalnymi lakierami muszę malować paznokcie co 2-3 dni :/ Piekna kolekcja. Ten beżowy jest wspaniały!
    Pozdrawiam :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. What beautiful shades!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dopiero zaczynam przygodę z hybrydami i musze przyznać ze bardzo mnie wciągnęło! Zakupiłam swój pierwszy zestaw i nie jest to żaden oryginał ale jest na prawdę świetny :-D teraz inwestuje w lakiery i akcesoria :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pretty collection!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Looks great!

    Have a nice week!

    xoxo Jacqueline
    Mein Bog - HOKIS

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajny zestawik :d Ja mam duzo chińskich lakierów i jestem z nich zadowolona
    Co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zacznij i daj znać marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Spora kolekcja lakierów, cieszy nas to, że większość z nich jest naszej marki :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  29. I would want to have this set at home ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja nadal się męczę z odpryskującym lakierem :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com
    (dodaję do obserwowanych) :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Great collection! I'm not very good with my nails!

    OdpowiedzUsuń
  32. es todo muy bonito, las brochas muy bonitas tambien

    OdpowiedzUsuń