Followers

poniedziałek, 18 maja 2015

Pink&beige











13 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądasz:) płaszczyk jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory przepięknie się uzupełniają!

    Pozdrawiam, M.
    hipnature.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. a skąd ten piękny płaszczyk? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. identyczny kupisz tutaj: http://marvellous.pl/product-pol-194-Krotki-plaszcz-waterfall.html
      pozdrawiam:)

      Usuń
  4. bardzo ładny płaszczyk, mam podobny tylko, że szary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna narzutka! zarówno fason jak i kolor bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. so nice :) lovely blog! :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana takiej to ja Cię jeszcze nie widziałam i muszę przyznać,że MEGA mi się podobasz w takim wydaniu!!!
    Przepięknie!! Buziaki gorące. :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor płaszczyka, ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna jest ta narzutka! uwielbiam takie asymetryczne wdzianka z dużym rozłożystym kołnierzem ! a kolor absolutnie ją wyróżnia na tle innych <3
    Super wyglądasz! modnie i stylowo, ale nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów :) :)

    Co byś powiedziała na wspólną obs?
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten płaszczyk! Cudooowny kolor! :) Super stylizacja.
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń