Followers

sobota, 23 maja 2015

Dresslink.com - Review

Słyszeliście o sklepie internetowym Dresslink ?? Jeśli nie to odsyłam Was na ich stronę www.dresslink.com . Jest to jeden z najtańszych sklepów internetowych. Posiadają na prawdę ogromny asortyment i spędziłam dużo czasu na przeglądnięciu ich oferty. Znajdziecie tam piękne sukienki, torebki, spodnie, płaszcze, buty, dodatki itd a nawet akcesoria kosmetyczne. Jeszcze się nie zdecydowałam co sobie wybiorę, ale jak dostanę paczkę stworzę jakąś fajną stylizację i na pewno zobaczycie ją tutaj. 
A już dzisiaj pokażę Wam rzeczy, które wpadły mi w oko, może Wam również coś się spodoba:)


Did you heard about Dresslink ??? If not I send you to www.dresslink.com. It is one of the cheapest online shop. They have really enormous assortment and I spend a lot of time watching their offerts. There are many beautiful dresses, bags, pants, coats, shoes, accessories etc.and beauty accessories as well. I can't decide which one to choose, but I"ll show you these things in next posts for sure.
Today I show you some clothes and handbags which absolutely stole my heart. I hope you'll like it :)


Koronkowa sukienka/Lace Dress (KLIK)




Biała w pastelowe kwiaty/Floral dress (KLIK)




Kombinezon w kwiaty/Floral jumpsuit (KLIK)




Błękitna maxi/Blue maxi dress (KLIK)




Rozkloszowana sukienka/Flared dress (KLIK)




Bluzka/Blouse (KLIK)




Ramoneska/Jacket (KLIK)




Pastelowa torebka/Pastel handbag (KLIK)




Miętowa torebka/Mint handbag (KLIK)




Spódnica w kwiaty/Floral skirt (KLIK)




Tiulowe spódnice/Tulle skirt (KLIK)




Spódnica z frędzlami/Fringe skirt (KLIK)




Pastelowa spódniczka (różne wzory)/Pastel skirt (different designs) (KLIK)




Bluza różne wzory/Blouse (different designs) (KLIK)


25 komentarzy:

  1. cudne te rzeczy, druga sukienka bardzo mi się spodobała i miętowa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy, ja wybrałam dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza sukienka jest śliczna! Fajne ciuchy wybrałaś :)
    Poklikane :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukieneczki mają pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko fajnie;) świetny jest ten kombinezon:) no i oczywiście poklikałam w linki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny Blog :) masz fajny styl :) dodaję do obserwowanych i będę tu wpadać częściej :D
    Zapraszam też do siebie ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon w kwiaty podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczy mają fajne, ostatnio często widuję tą ostatnią bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ta długa błękitna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne rzeczy szczególnie ta długa niebieska sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta biała sukienka z kwiatami po bokach, kombinezon we fioletowe kwiatki oraz miętuskowa torebka są boskie- sama dumnie bym nosiła ! :) :)
    Rzeczywiście świetny asortyment mają :)

    Oczywiście poklikane :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne mają rzeczy, błękitna maxi też mi się podoba bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Asortyment całkiem ciekawy. Poklikałem z ciekawości strony ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te sukienki :) Ja nigdy nic od nich nie zamawiałam bo jakoś boję się zakupów zagranicznych ale w końcu muszę spróbować :P

    Pozdrawiam, Justyna
    www.street-fashion-palabra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne propozycje,zwłaszcza rozkloszowana sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  16. BARDZO ŁADNE PROPOZYCJE, PRAKTYCZNIE WSZYSTKIE MI SIĘ PODOBAJĄ ;)

    BUZIAKI

    XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  17. super ciuszki <3 <3 sukieneczki !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz spotykam się z tym sklepem. Muszę sprawdzić co tam jeszcze mają, oprócz tych cudeniek, które tutaj pokazałaś. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sklep oferuje bardzo ciekawe rzeczy, ciekawe jak wyglądają na żywo :D
    Różnież z nimi współpracuje, wiec poklikałam i jezeli mogę prosić to licze na to samo :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń