Followers

środa, 2 kwietnia 2014

Tiul

Żakiet - Mosquito
Naszyjnik - ILOKO
Szpilki - nn







52 komentarze:

  1. wow;) jak pięknie i elegancko;)

    ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko co masz na sobie jest absolutnie niesamowite! ta kiecka.. aż mi szczęka opadła. A naszyjnik.... nie słyszałam nawet o takiej firmie jak ILOKO. gdzie można to znaleźć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=9449793 tutaj na przykład :) pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Krótko ;-): od dziś przychodząca Pani Wiosna będzie miała dla mnie Twoją twarz i Twoją stylizację ;-).Nie będę oryginalna;ale tu się nie da powiedzieć nic innego na tą spódniczkę niż wow wow wow!.
    Zresztą...jakiekolwiek komplementy i słowa zachwytu nie są w stanie oddać uroku tej stylizacji ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo wyglądasz i przepiękny naszyjnik ;) mam taki sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz jak księżniczka ! Spódniczka jest przepiękna ! idealnie dobrałaś dodatki i kolory :) Boski naszyjnik :*

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite zestawienie, prawdziwa księżniczka ;!)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja. Jak duza ksiezniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodniczka jak u kasi tust :)) hehe :) a powaznie, calosc bardzo sliczna jak ksiezniczka, mnie sie podoba :)) slodko i taaak dziewczeco :D:D!

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz, normalnie jak z bajki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooo,idealny zestaw na imprezę okolicznościową!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://kornellie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódniczka.!!!! ;-)

    Bardzo ciekawy blog.;-) Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie, uroczo, elegancko i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tej spódniczce :)
    wyglądasz przepięknie :)
    elegancko,ale także dziewczęco i eterycznie KOCHAM tę stylizacje

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza stylizacja! A naszyjnik jest genialny! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz jak księżniczka;) musimy się kiedyś wybrać na imprezę w takich spódniczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestes najlepsza na stylizacje.pl , podgladamy cie z kumpelkami, czekamy na dalsze stylizacje :D:******* :-))))))) pozdrawiam Emmaline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:))) jest mi bardzo miło, pozdrawiam!:):**

      Usuń
  19. spódnica jak z bajki;) marzenie!
    pozdrawiam cieplutko:*

    zapraszam do mnie: http://jellybeanblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz jak księżniczka! :) niesamowita jest ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. spódnica jest boska :) uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna spódniczka:) cały zestaw bardzo mi się podoba:) ciekawy blog obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. zjawiskowo wyglądasz!!!! :*)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódnica piękna *-*
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam; piekna stylizacja chciałam zapytac jak rozmiarowo ta spodniczka ? czy taki rozmiar zamawiac jak sie nosi ? i skad jest ten zakiecik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:) na allegro podana jest tabela rozmiarów, myślę, że każdy wymiar jest typowy dla danego rozmiaru:) natomiast jeśli chodzi o żakiet to mam go w swojej szafie już 2 lata i firma Mosquito nie posiada go już w swojej ofercie.. Pozdrawiam ciepło:))

      Usuń
  26. piękna marynarka;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. cudnie wyglądasz :) uwielbiam połączenie bieli z delikatnym różem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. spódnica jest rewelacyjna , pięknie wyglądasz ;)

    http://hanaylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. witaj. czy możesz podać jaki rodzaj to jest spódniczki z tej Pracowni RiZ? jest ich tam parę rodzai a chciałabym identyczna . z góry dziękuję za odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/riz-spodnica-tiulowa-3-warstwy-midi-bal-r-34-i4289903042.html
      odcień S12- jasny róż, pozdrawiam:)

      Usuń
  30. Mozna wiedziec co to za bluzeczka?: ) Chodzi mi o to czy ten material jest taki elastyczny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście:) bluzka to zwykła biała bokserka i materiał jest rozciągliwy:) o ta:
      http://allegro.pl/emf-dluga-bokserka-koszulka-tunika-bluzka-ideal-i4832579318.html
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  31. Swietna sukieneczkka;) moglabym sie dowiedziec jak ona wyglada ma podszewke (halke) pozniej rozowy material i tiul czy sama podszewke i tiul ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica ma 3 warstwy tiulu + podszewka:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  32. Ta sukieneczka ma taki delikatny kolor czy to tylko tak na zdjeciu wyglada?;) a w rzeczywistosci ma intensywniejszy kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:) Spódniczka ma kolor identyczny jak na zdjęciu, delikatny pudrowy róż:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  33. Siemka, jestem Żaneta, muszę przyznać, że niezmiernie ciekawie opisujesz twojego bloga, bardzo z zapałem na niego wejdę zapewne nie raz, pozdrawiam Cię cieplutko, całusy !

    OdpowiedzUsuń